There was an error in this gadget

Monday, 25 January 2010

Me, Myself and I. ...2minit drawing


Today I was wondrin' why I always keep up that fake smile, when I should be vomiting right in front of other people's feet.
other than that I'm fine ...lol

(O____o)

...


(o____O)

Arrrggghhh!!! The eyes came out so crooked! 
I cannot look at it...seriously...it drives me crazy!! o___O




Gaahhh..I haven't been drawing in ages....
and this is not my ususal comic style either.
Whatever~

Sunday, 24 January 2010

ZOMGAwesome: CONSOLLECTION



Now this is awesome!!!!
I hereby declare that I have a new goal in life:
Inventing something awesome.Making millions. 
Buying and awesomely owning every single one of them:
http://consollection.de/

hmmm.....I've checked my plan carefully
and already struggle with "Inventing something awesome".
Damn!
But I won't give up! My time will come!
Yarharharhar Hurdurdurdurdur!!! xDDD

Japanese Blue Beer and the Genealogy of Lolcats.

Well, one hasn't got really anything to do with the other....
but both of them were kinda too short for seperate posts.


Japanese blue beer by Abashiri brewery in Hokkaido.

This brew is made using water from melted icebergs, that float around Hokkaidos beaches, and seaweed.
I would so love to try this, not for the taste tho, just because it's blue. 
Official website in Japanese: http://www.takahasi.co.jp/beer/
They also seem to have red, green and pink ones.  =D


And now something completely different:
The genealogy of LOLCATS
http://nm.merz-akademie.de/~helene.dams/icanhashistory/
Some of them are just hilarious! Hahaha!


Tuesday, 19 January 2010

(Un)create me!

Today my course started a 3-day design project exam.
The "challenge" is to create an airplane in CINEMA 4D (using blueprints tho).
I would rather model something else.....
I know some people might laugh at the easiness now... but I feel like I suck at cinema..

Just got started - fed up with it already.

Can't we just get back to programming?! (T____T)


Edit: Update ...makin  progress..

Saturday, 16 January 2010

"In his house in R'lyeh dead Cthulhu lies dreaming" ...and I can't get no sleep.



I recently read some of H.P.Lovecraft's writings...
Awesome stuff!!
they are capturing and awfully disgusting at the same time.

"The call of Cthulhu", "The Nameless City", "The Thing on the Doorstep", "The Shunned House",...
but it was "The Rats in the Walls" that really got me.

BUT... I would have never thought I was such a weak-o.
I must say I have a very vivid imagination...
and now, whenever I try to close my eyes at night,
nauseating pictures of these obscene story are flashing through my mind.

I was listening to happy, jolly children songs..watched comedy on TV...left the lights on..
and finally I thought I might be able to fall asleep..

 For those who don't know "The Rats in the Walls"
....basically every night this guy hears the sound of thousands of rats in the walls..
running down to the basement of his house.
Later he finds an underground city beneath his cellar, where generations of human cattle were raised and fed on human flesh....and eww...

Anyways~ I was quite successful with burying what I read in oblivion and ready to sleep..
when my BF called.<3

me:  "I've read a scary story and now can't really sleep, but I guess it will be okay..."
him: "Oh, too bad. What was it about?"
me: "Cant tell. Dun wanna remember. But uhuuu..I'm all alone and my room is makin' strange noises."
him: "Don't worry hun. Probably it's just a mouse or rat or something..."

At this point I was jumping straight outta my bed...shivering and shaking...
out of my flat.....
and for the last two days I have been sleeping on a couch at my mum's house.

Saturday, 9 January 2010

DreamHack LAN-Rave






This is a picture of  DreamHack - a huge LAN-Party taking place in Sweden four times a year.
It holds the world record for the world's largest LAN party and computer festival.


Thousands of nerds in one place....
DAMN!! This must be so awesome!
I hope I have the chance to go there someday.